Reklamationer & fejl Venligst udfyld felterne i formen forneden hvis du oplever problemer med dit produkt, eller hvis der er opstået fejl i forbindelse med brugen af produktet. Venligst vær opmærksom på at du kun kan oprette én reklamation pr. vare/serienummer. Vi besvarer reklamations henvendelserne hurtigst muligt.

Venligst vær opmærksom på at vi for tiden har meget travlt. Vi håber på jeres tålmodighed.







?

Venligst oplys ordre- eller fakturanummer i forbindelse med dit køb. Ordre- / fakturanummeret er oplyst i bekræftelses mailen. Hvis du har foretaget et køb med en Pooltech kunde konto (er gratis) vil du kunne finde en ordreoversigt på din Pooltech profil.

?

Venligst oplys hvilket produkt reklamationen drejser sig om.

?

Du kan her oplyse varenummeret på produktet. Varenummeret finder du under hver produktside, på faktura, eller på ordrebekræftelsen modtaget pr. mail.

?

Serienummer, eller S/N nummer skal oplyses ved elektroniske produkter. Serienummeret til produktet findes på etiketten vedhæftet produktet, og i nogle tilfælde også på produktemballagen.

?

Venligst beskriv den/de fejl du oplever med produktet så detaljeret som muligt. Ved elektroniske produkter henviser vi dig også til at tjekke brugsmanualen for evt. fejlkoder og afhjælpning af disse. Har du prøvet alt foreslået i produktmanualen må du også gerne informere omkring dette.

?

Her kan du vedhæfte filter til reklamationen. Der kan som maksimum tilføjes 5 filer af typen .jpg, .jpeg, .png, og .pdf af op til 5mb pr fil.

Menu